Kehidupan di asrama --> Suka, Duka, Sedih, Menyesal macam-macam ada.



BUDAK ASRAMA YANG GEMUK :D







Assalamualaikum dear readers =)

Fyi, tyra now duduk asrama! "What the hell? That penjara tu?" Yeaaaaaaaaaaa....... *dengan nada sedih* OMG, serious gila tak sangka aku akan duduk asrama. At first, ingat mama main-main je nak hantar asrama nak takutkan lah well faham-faham je lah. Hurmmm. Walaubagaimanapun, aku dah ada pun dekat sini (penjara) ni. Tak boleh nak buat apa lah, hanya redha je. Lagipun, ni semua untuk kebaikan aku jugak and for my future. So apa yang aku boleh buat ialah just redha je lah. Teruskan dengan apa yang aku tengah buat, tak boleh undur balik. I think i've made a right desicion for staying at hostel. Kat sana, macam-macam yang berlaku weh, ada yang best ada yang sedih semua ada. Hurm hurm. Meh cheq cerita satu persatu.









This is my bestfriend until my last breath. I love them so fucking damn much! To korang semua in this picture, aku takkan lupakan korang even aku dah pindah sekolah. Korang memang yang terbaik lah, thanks for everything, thanks for making me happy and etc. Let's hang out bila korang semua free okay? Miss you guys so much! Take care, jaga sekolah kita elok-elok. Eh? Hahahahahaha. Rindu nak gelak-gelak dengan korang semua tahu! Korang semua memang The best among the best hee Goodbye bestfriends! ♥








Friendship! Kalau dah duduk dekat asrama ni mestilah ada kena mengena dengan kawan betul tak betul tak? Kay. First, meh aku perkenalkan budak dorm aku yang gila sporting, bising dan rapat dengan aku. Mwehehe. Well, they are Farah (BFF from sekolah lama) Yana (gila dan comel *cough*) Fyla (perangai gila-gila macam aku) Co'a (cakap tak stop-stop *mintak selefon tape please?*) Shu' (gila-gila) Omey (lawak and sporting!) Beyoncet (well she can sing HAHA!) Raf & Fatin (Tak banyak cakap tapi still sporting!) Kay aku sayang diorang semua. Diorang ni seriously gila and best can't describe hahaha. 







Macam biasalah, dalam gembira, mesti ada sedihnya kan? Tu semua dah jadi lumrah dalam kehidupan manusia. Kadang-kadang teringat lah jugak dekat sekolah lama, bestfriends kat sana apa semua. Banyak sangat kenangan kat sekolah lama. Hurm. Kawan pun dah berubah. Perangai pun dah banyak berubah. I really miss my old school, friends and apa-apa yang berkaitan dengan sekolah lama. The important thing is, i miss my mom, dad and family. Act, aku ni jenis yang suka pendam and tak berapa suka luahkan perasaan aku kat sesiapa except orang aku tak segan nak bercerita apa-apa kat dia. I miss all the moment with them. 







I miss you. I miss the old you. I know our long distance is killing us, but you've to understand this is for our own good. 

Sincerely, 
tyra