Ber-jogging di Taman Tasik Kelana Jaya

Assalamualaikum pembuka bicara :)


Oh well, yesterday pada 21 disember me with my girlfriends pergi ber-jogging hehe (konon) *cough* Like seriously, best sangat sangat yang tidak terhingga. Hahaha. Rasa nak pergi lagi. Semua sekarang ni busy kan, ada yang kerja lah apa lah. So apa salahnya kita ber-jogging untuk hilangkan stress kan? Hehe. Biarlah gambar menerangkan setiap detik yang berlaku pada saat itu. Let's start from the beginning~

This is me and Farah. Muka excited. Hahah. Kitorang naik bas. Tu nampak tak tiket tu? Bukti ni. CEH! HAHA.



Tadaaaaa! Dah sampai! Hahahaha posing maut okay LOL jangan gelak okay pembaca sekalian! PEACE (Y)




Err, siapa yang tergedik-gedik ni? Okay ni lah saya hahaha muka excited wee~



Nurul Atira Najwa, yeah ni saya lagi! HEHE



Ini saya dengan Annur Natasha yeah! Omey tak? Thanks. Tak omey ke? K Godie. HAHA



Style pelik-pelik je si Annur ni ajar Hahahaha. Yeah yeah!



Peace peace kacang peace. Haha *vevudak*





Hehe actually en en, banyak lagi tau gambarnya tapi takkan nak letak semua hahaha. Then lepas dah penat jog and taking pictures semua, kitorang pergi giant yang berdekatan and lunch di Kentucky Fried Chicken (KFC) Mwehehe. Here's some pictures~ Hihik







Ehem saya yang dekat depan tu. Tahu lah comel en en. HAHA *aku memang team kuat perasan*